Semestern är slut


Kl. 12:32 |
Hej!
 
Semestern över och jag har jobbat i över en vecka. Första passet alltid ångest, men nu är jag inne i det igen. Skönt ändå med vardagen och "ekorrhjulet". Barnen har haft ett långt sommarlov, tror de fick ihop nio veckor totalt och det märktes på slutet. William har börjat ny grupp på dagis, trivs som fisken i vattnet. Skönt.
 
Lördag här och jag ska strax iväg på en välbehövlig helkroppsmassage. Är så trött i axlar och nacke. Har nog med alla möjliga ställningar på jobbet att göra. Så tror jag ska börja unna mig en helkroppsmassage minst en gång i månaden...kan inte bestämma mig om det blir en thaimassage eller klassisk oljemassage.... i-lands problem! Hahaha
 
 
 
Lite förändring på G här hemma. Fick en stringhylla av en vän igår  i den färg jag letat (hon är galen som skänker bort den) och tror den ska gå plats här bakom och tavlorna ska flytta till en annan vägg.... Tror det får bli eftermiddagens projekt!
 
Hoppas allt är bra med er och att ni haft en fin sommar! 
 
KRAM




Kommentarer



Kom ihåg mig?