Miso


Kl. 12:44 |
(null)

Tänk vad en misosoppa kan smaka ljuvligt. Närmast mat till torsdag kväll. 

Ja. Idag började jag vattenfasta. Gör det för att tappa sötsuget och komma på banan igen. Bli lite mer motiverad. Och det har ju visat sig att det är många hälsovinster med den.  Har länkat med mer info i ett inlägg från igår. In och läs om ni vill veta mer. 

Jag har köpt hem mineralvatten i olika smaker. Bunkrat med ingefära, citron och massa frukter som smaksätter vatten gott. Sen är det ok att dricka the och kaffe, utan mjölk. Vi NÖD fall är en cola zero/dag OK eftersom det är 0 kcal. Efter dom här dagarna börjar jag äta efter ett kostschema. Har aldrig gjort det så ska bli spännande :) 

Kram.





Kommentarer
Sandra

Spännande! Hoppas du skriver och berättar hur det går 😊 Ammar just nu men detta ska jag nog testa just för att bli av med sockersuget när jag ammat klart.

Svar: Ja så spännande! Än så länge har det gått bra idag :) Peppar peppar!
sarasdiary.blogg.se

Anonym

Spännande! Blir sugen på att testa. Vilket kostschema kommer du börja på sen? Mvh Anna

Svar: Hej :) Xtreme kickstart 6 veckor med Ulrika Davidsson :) googla på namnet så hittar du hennes sida :)
sarasdiary.blogg.se

Anonym

Ok, tack för tips! Är lite sugen på att köra både vattenfasta och sen någon annan form av kickstart från dem hemsidan. Jag har beställt en av hennes böcker också. Vad fick du för resultat på vattenfasta? Viktnedgång? Ha en fin helg 😊

Svar: Mycket goda recept👍🏼 3 kg på vattenfastan men sen när en börjar äta så går en upp ca 2 kg säger hon. Syftet är inte viktnedgången utan att maximera fettförbränningen 😃👍🏼

Tack detsamma!
sarasdiary.blogg.se




Kom ihåg mig?