PROJEKT WILLIAMS RUM


Kl. 14:34 |
Hej bloggisar!
 
Äntligen ska Williams rum fixas här hemma! Nu har han det minsta rummet i huset med fyra vita väggar. Så tråkigt! När vi var ledig i måndags så rensade vi ur massor med leksaker och köket åkte ut. Nu är planen att han ska få ett skrivbord för pyssel istället för det där köket. Så skönt att barnen blir äldre alltså! ;-)
 
Han vill ha en blå tapet säger han. Och den här från MIMOU har jag blivit helt förälskad i. Jag tänker mig den antingen på en vägg eller på tre väggar (två kortsidor och en långsida) Eller kanske hela rummet ? Tänker mig sedan grå heltäckningsmatta (som vi har i alla andra sovrum) och sedan senapsgula detaljer. Gardin, kuddar...
 
 
och kanske en sänghimmel ? Den här från Numero 74 är ju bara så himla fin!
 
 
 




Kommentarer



Kom ihåg mig?