Lördag


Kl. 17:54 |
Hej vänner!
 
Ja här så fortsätter sjukstugan. William frisk men nu Tilde. Det går lite fram och tillbaka med febern. Ena stunden är hon jättepigg medan den andra stunden jättetrött. Hon har somnat två gånger i dag och det tillhör inte vanligheterna.
 
Dagen började för mig med en skön sovmorgon till strax före 10. Älskar lediga helger! Sen blev det korvgrillning till lunch för barnen i solen. Vilket väder! När William sov sin lilla lur så passade jag på att ta en långprommis i solen. Vilken energipåfyllning! 
 
 
Efter mellis så åkte jag och William och gjorde lite ärenden. 
 
 
Och nya tulplaner fick följa med hem till vasen på köksbordet. 
 
Hoppas ni har en härlig lördag! För oss blir det andra chansen och sushimiddag! Så glad och lite överaskad att Johan äter det. Tänk vad man kan överaska varandra efter tio år, haha!
 
Kram!




Kommentarer
Mirre - Sweetwords

Sushi har jag ej testat, samt hoppas att hon kurerar på sig helt snart. Fina tulpaner

Svar: Tusen tack! Man måste äta sushi ca 3-4 ggr innan man gillar det :)
sarasdiary.blogg.se




Kom ihåg mig?