Köksgardin - Kappa


Kl. 20:17 |
Söndagkväll vänner och helgen har svischat förbi igen. Som vanligt när jag är ledig.
 
I dag har vi varit på IKEA en varsin gång. Jag har länge velat fixa överskåp ovanför våran kyl och frys. Och det har som aldrig blivit av. Förrän i dag. Dock var det ett jäkla krångel alltså. Att få upp två skåp tror jag det tog 5 timmar. Så himla typiskt för oss att det ska krångla. Men nu så!
 
Jag har under tiden Johan fixat med det fixat med gardiner. Som jag inte blir helt nöjd med. Att det är så svårt. Vi har som ett fönster för sig och sedan två fönster som hänger i hop i köket. Förstår ni vad jag menar ? Så jag har satt upp vita längder till fönstrena som hänger i hop.  För det ensama fönstret har jag inte bestämt mig än. Funderar på att köpa ett tyg från svenskt tenn och få sydd som en kappa. En rejäl färgklick som bryter av från det vita krispiga. Vad tror ni ? Vilken ska jag välja ?
 
 
 
 
Nu ska vi se en film tror jag allt! Dock är det ju innan vi dör i kväll men den ser inte Johan. Så den får jag se i morgon :-) Så himla bra!
 
Vi hörs i morgon!




Kommentarer
Mirre - Sweetwords

Så fina tyger =D




Kom ihåg mig?