Tisdag


Kl. 15:43 |
Hej vänner!
 
Jag vaknade för en stund sedan, lite taskig sömn efter nattens jobb. Men ändå helt ok. Ska snart gå i väg och hämta hem barnen från dagis och solen skiner. I dag är en sån dag då jag önskar vi hade lite längre till dagis så jag kunde samla på mig en promenad. Men såklart, närheten på 5 minuter är oslagbart! Så jag ska verkligen inte klaga :-)
 
Eftersom jag spanar runt på vägglampa till hallen så har jag gått igenom allt som går. Och tyvärr hittar jag inte en liknande den som jag visade er i förrgår? Dock har jag fastnat för den här hyllan med lampan hos Ellos, så himla snyggt! Dock passar den inte i hallen men en annan plats henna hos oss skulle den ju kunna få :-)
 
 
Måste tipsa om att ELLOS just nu erbjuder 30 % på nyheter med den här koden: 355714
 
Nej! Sätta på mig ansiktet och hämta barnen, laga middag supersnabbt och därefter åka iväg till Ego för att sedan åka direkt till jobbet för en till natt :-)
 
Hoppas ni har en fin dag. KRAM!
 
 




Kommentarer



Kom ihåg mig?