DIY- Lampa


Kl. 15:51 |
 
Hej Bloggisar!
 
Hur har ni det ? Känner ni också att våren står och knackar på ? Tiden bara springer i väg.
Riktigt härligt!
 
Jag brukar inte köpa tidningar men när jag var på affären på någon dag sedan så fick den här tidningen följa med. Det är väl den enda tidning som brukar få följa med hem, det finns en till också men minns inte vad den heter, men typ samma. Jaja, i vilket fall som helst så vill jag ha en ny lampa till köket. Är lite less på våran "krona" som vi har ovanför köksbordet. 
 
 
och då såg jag den här!
 
 
Lite liknande kvisten men en aningen billigare ;-) Om ni inte vet hur den lampan ser ut så kika in hos RUM21 och sök på kvist så får ni se :-)
 
 
 
En variant ska jag fråga om Johan kan försöka sig på :-)
 
Nu ska jag springa och hämta hem barnen från dagis och börja med middag till familjen! En annan har en helt annan kosthållning i en vecka till. Ska berätta mer för er en annan dag :-)
 
 




Kommentarer
Hanna Karlsson

Cool lampa!

Svar: Ja visst är den :) Tror den kan passa in fint med "spotlampor" istället för "klotlampor" :)
sarasdiary.blogg.se




Kom ihåg mig?