Hårinspo!


Kl. 15:07 |

Det börjar bli dags för
håret att fräschas upp! Nu har jag en ombree som är så skön lättskött, min vanliga färg upptill och sen lite ljusare nertill. 


Kanske klippa av en bit, det börjar bli riktigt långt nu.


Gillar dessa kalla toner!


Det här skulle vara perfektion! 

(alla bilder från Pinterest)

Men tyvärr så säger min frisör att det är svårt att få det grå att hålla längen. Att färgen släpper. Suck!

Ja vi får väl se vad det blir! Men det vore skönt att ljusa upp det lite nu när vi går mot ljusare tider :)

Ni Sundsvallsbor: vart går ni och klipper och färgar? Jag funderar på stt prova ett annat ställe, har liksom inte hittat hem! :) 

Kram!










Kommentarer
Victoria

Så snyggt det gråa men jag vågar icke ;-) Jag går på Salong Pomp hos Kristina. Mycket nöjd!

Svar: Visst har du följt med och alltid gått hos Kristina? :) Alltid när jag har hittat en frisör så har hon "gått vidare" och börjat med något annat....så trist!
Sara´s Dagbok

Anonym

Ska du färga ska du absolut gå till Ulrika Nyberg på sprej, klart bäst på färgning.

Svar: Tack för tips! :) :)
Sara´s Dagbok

Victoria

Ja precis! Hon började på Jess men öppnade eget sedan så det var självklart för mig att följa med 😍

Svar: Aha! =)
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?