11 december


Kl. 20:20 |

Hej bloggisar!

 
Nu var det mer än två månader jag kikade in. Senast låg jag på en solstol på Rhodos och trodde jag drömde, nu ligger jag i soffan hemma och njuter lugnet. Kontraster.
 
Hur har ni det? Julstressar ni? 
 
Idag har vi skruvat ihop Ikeamöbel till hallen och varit på simskola. Däremellan bara skrotat runt. Ledighet alltså! Jag pasade på att skruva upp rosetten från svenskttenn, så nöjd! Efter mycket funderingar fick det bli sovrummet, brevid tavlos från Desenio.se
 
 
Sköt om er så hörs vi snart igen! Jag har lite förhoppningar på att skramla den här bloggen till liv igen. Vad tycker ni om det ? Ser att ni är några som kikar in här och jag blir lite förvånad. Det ekar ju tomt! :) Jag ska bara komma på vilket fokus det ska vara här inne.
 
KRAM!

 





Kommentarer



Kom ihåg mig?