Willam elva månader


Kl. 19:39 |
Hej bloggisar!
 
För tio dagar sedan blev William elva månader! Våran stora lilla kille blir snart ett år, vart har detta år med sömnlösa nätter tagit vägen ? Hur har jag orkat ? Jag vet inte själv. Men konstigt nog så går det ju, haha!
 
♥ William har  storlek 80 i kläder
♥ Går längst väggar och möbler och förflyttar sig mellan dem, men har inte släppt taget ännu. 
♥ Kryper med en räcerfart.
 
♥ William sover två gånger om dagen.  1 1/2 timme på förmiddagen och lika lång tid på eftermiddagen. Om han skulle få välja själv skulle han sova längre än så, men det fungerar ju inte ;-)
♥ ÄLSKAR mat! Äter ALLT!
♥ Har två tänder uppe och två tänder nere
♥ Tokig i bilar och i katten Lisa.
♥ Att leka tillsammans med storasyster inne i hennes rum är kul!
♥ GIllar att titta på Pippi långstrump
 
VI älskar dig till månen och tillbaka fast du inte låter oss sova om nätterna
 
 
 




Kommentarer
tommy

fina bilder

Helene

Sicken sötnos! :3

angelicasvarld.blogg.se

Mysig, vilken söt liten sak!!

Ida Nilsson

Sötnos! Och som ja längtar efter att få skriva sådana här inlägg jag också!

Helena

vilket fint och smart inlägg :)

Miah_U

Kul att läsa! Enda skillnaden med Ella är att hon inte tar lika fina sovstunder på dagarna, två här med men en av dem tenderar snarare bli 30-40 min och så är hon urtrött vid sex på kvällen... =) Inatt sov hon för första gången en hel natt utan välling dock, vaknade bara en gång för att flyttas över till vår säng!

Han är så fin er lille kille =) Extra kul då ALLT annat du räknade upp stämmer här med. Kram!




Kom ihåg mig?