Monday diary


Kl. 21:38 |

Utelek i morse innan dagis. William hängde i vagnen och kikade medan Tilde lekte.


Direkt efter dagislämning brassade jag upp till sjukhuset för provtagning. Sedan blev det storhandling innan jag började med att småfixa med fördjupningsarbetet som ska in på fredag.

Hej bloggisar!

Hur mår ni? Jag kan nog klassas som frisk nu. Och det firade jag med en kort joggingtur i eftermiddag på 3 km. Någonstans ska man (jag) ju börja. Fy fasen vad tungt det var! Tänkte försöka komma i väg 3 ggr/vecka på den turen för att sedan utöka till ca 5 km. Tycker det känns lagom och det är ju så tråkigt! Men så skönt ;-)

Ikväll har vi sett på husdrömmar, jag blev kär i huset såklart. Jordskott orkar jag inte vara vaken till. Kanske hinner jag se i morgon.

Nu: sova innan monstret börjar bråka ;-)








Kommentarer



Kom ihåg mig?