En ögon förkylning


Kl. 14:43 |

Fick en akuttid till min optiker i dag och domen blev typ en förkylning på ögat. Detta har orsakats efter min dunderförkylning som höll i sig i hela tre veckor. Nu kan det bli glasögon upp till två månader om jag har otur. Suck! 

Längesedan jag kikade in här. Tänkte uppdatera er lite om läget. Skolan rullar på bra. Har fått en av två tentor godkända. Den andra får vi veta i början av veckan. Känns så skönt att det faktiskt fungerar att plugga och ha virvelvinden William hemma samtidigt :)

Nu ska jag och Tilde iväg och handla lite god mat till i kväll. Frågan är bara vad vi ska äta ?





Kommentarer
Marie

Nämen hua, jobbigt då det sätter sig på ögonen, krya på dig

Svar: Tack <3 Jag tycker att det räckte med förkylningen som jag hade men icke. Ögonen skulle få sig en omgång också ;-) hoppas du har en fin helg.
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?