Kavat - Fiskeby XC Black


Kl. 21:19 |
God kväll vänner!

Nu är jag nytränad, nyduschad och nyäten :-) Har precis krypit ner i sängen och tänkte läsa lite placentafysiologi men kikar in här en liten snabbis först. Det var ju så länge sedan. Dagarna bara springer förbi och bloggen har just nu tyvärr hamnat långt ner på min priolista om dagarna. Förhoppningsvis kommer jag hitta plats för den också, men inte just nu. Måste också fundera lite hur bloggen ska fortsätta, vad jag ska dela med mig av.
 
Såg i dag på instagram att babyshop fått in nyheter från Kavat! Jag vet inte hur jag ska kunna bestämma vilka vi ska köpa. Williams fot måste jag försöka mäta i morgon. Tänk, hans första skor. Liten börjar bli stor!
 
 
Dessa tror jag Williams ska få. Jag gillar att det är karborreknäppning. Så lätt att sätta på och ta av och dessutom ingen risk att snubbla på snören som har åkt upp.
 
Svårare blir valet till Tilde...hmmmm.
 




Kommentarer
Småstadsfrun

Helt enkelt bedårande! Håller med, de första skorna är speciella :)




Kom ihåg mig?