I morgon är det vardag igen...


Kl. 08:46 |

Ja men då var det en månad sedan igen då ;-)

I morgon börjar skolan igen, nu är sommaren verkligen över. Två barn på dagis, Johan jobbar och jag går i skolan. Välkommen ekorrhjulet! Men jag gillar vardagen och dess rutiner så tycker det ska bli ganska skönt faktiskt! 

I går hade vi altanfest med några vänner och det var så himla kul. Vi grillade åt god caterad tillbehör. Eftersom barnen var hemma (sjuk barnvakt) så blev det en lugn kväll och de flesta åkte in vidare mot sensommarkväll för att se style of eye. Barnen skötte sig exemplariskt och somnade gott och gjorde så hela natten. Inte ett pip :) Tack!

Nu funderar jag på om vi ska äta lite kräftor i kväll kanske och lite rester? Har ni ätit några kräftor?





Kommentarer
BeaS

Hur får du barnen att sova en hel natt? Lille H vägrar! 😴☕️ Tips mottages tacksamt...

Svar: William har ju verkligen varit en nattsuddare... Men poff så vände det bara! Vi har inte gjort något speciellt. Tilde drömmer mycket så hon kommer oftast in till oss om natten. Det är svårt att se tillbaka hur vi har haft det. Fy fasen alltså! Hoppas lille H gör det Snart! Man blir ju så mycket piggare och gladare som förälder 💓
Sara´s Dagbok

Liza

Sålänge man inte glömmer bort att stanna upp mellan varven, så har jag inte heller något emot rutiner. Känns lite som en nystart nu också när hösten börjar komma! Älskar hösten, för mig medför den motivation :).

Svar: Så sant =)
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?