Ny kofta


Kl. 09:36 |

Vad in på kappahl en sväng i går. Då såg jag den här koftan nedsatt till bara 149:- Löp och köp :)

Jobbig morgon som äntligen lugnat ner sig.

William sover och Tilde lämnad till dagis. Jag har fått i mig frukost och ska försöka förstå mig på barnets rotationer i förlossningskanalen. Tenta på onsdag! Sedan har jag bara en kurs kvar denna termin. Det ska bli skönt med ett sommarlov, men jag ska jobba sex veckor, ha semester fyra veckor och sedan skola in William i slutet på augusti som jag tänkt kanske tar två veckor?  Känns som en bra sommar :)

Vad gör ni idag? När W vaknat ska vi packa och åka iväg för lunch hos en blivande arbetskamrat :) 





Kommentarer
angelicasvarld.blogg.se

så vacker!!

Cherie | Börja Spring

Vilken snygg kofta! Synd jag har shoppingstopp :(

Idag har jag haft andra dagen på mitt nya arbete, så vi har fått sista utbildningen och sedan fått börja ringa till våra kunder :)




Kom ihåg mig?