Börjar bloggen få ett avslut?


Kl. 21:36 |

Nytt projekt startar: riva den befintliga altanen för dränering och bygga en ny altan. En liten pool ska få plats på den nya altanen och vi ska förbereda för att en del ska kunna inglasas i framtiden. Det kommer bli så bra.

Hej vänner!

Men nu var det längesedan sen sist igen. Allvarligt talat tror jag bloggen sjunger på sista versen. Så himla trist. Men tiden finns inte och jag prioriterar
barnen, huset och skolan framför att ta massa bilder till bloggen för att sedan göra massa inlägg. Det tar verkligen mycket tid! Sedan 2008 har jag bloggat och det har varit en stor del av mitt liv, varje dag. Jag blir så avundsjuk på de som hinner uppdatera bloggen flera gånger om dagen som har barn. Hur gör ni?

Men än har jag inte bestämt mig. Kanske kan jag börja gilla att uppdatera bloggen med mobilbilder i farten? 

Hmmm. Tåls att fundera på! 

Nu: plugga 30 min innan sovdags!







Kommentarer
Cherie | Börja Spring

Tråkigt om bloggen får ett slut, var själv inne på de tankarna men bestämde mig för att köra vidare. Nystart på ny portal och ja jag fuskar kanske lite eftersom jag skriver en del tidsinställt, använder mobilbilder osv. Men det känns helt ok. De som verkligen vill läsa ens blogg uppskattar den där uppdateringen även om man inte lagt 5 timmar per inlägg med foto, redigering och skrivande :)

Hoppas du fortsätter

Svar: Det har du så rätt i ! Tack för din kommentar <3
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?