Rice - Förvaringshus


Kl. 20:36 |
 
Nu är det fritt fram att börja inreda Williams rum. Just nu spanar jag runt hur mycket som helst så jag känner mig alldeles vilsen. Förvaring är ju A & O i ett barnrum och detta förvaringshus från RICE (finns i massa flera utföranden) tycker jag är så himla fint. Perfekt att det är två handtag på så det lätt kan flyttas på :-)
 
Du hittar RICE hos bland annat LEKMER!
 
Williams rum är det minsta i hela huset så det gäller att vi tänker smart! 
 
Godkväll bloggisar!
 
Nu ska jag alldeles strax hoppa in duschen. Ska bara knapra i mig saltgurkan som jag hoppas tar bort mitt sug efter kvällsfika. Jag tror jag måste ta en till om det ska lyckas ;-) Efter duschen ska jag ta med mig datorn in till sovrummet och börja se en ny serie. Jag plöjde ju igenom The Killing på bara två veckor så det var ju välbehövligt med en lite pause. Nu är frågan vad jag ska börja se på? Gärna en serie med inte allt för många säsonger ? Jag är sugen på SOA eller Breaking bad men då är det lite för många säsonger. Risken finns att jag inte kommer göra annat när barnen sover eller en ledig stund finns, haha! NOT GOOD!




Kommentarer
Victoria

Den brittiska serien The Fall är inte helt fel. En spännande kriminalare med "scully" från arkiv x. Sedan ser jag just nu en serie som heter Suvivors å handlar om en stor virusepedemi och livet efter den (2 säsonger) som oxå är spännande. Båda serierna är "korta". Prova å se om det är något för dig!

Svar: Tusen tack :-) Låter precis i min smak !
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?