Nya skor


Kl. 13:18 |
Tilde är i behov av nya skor och eftersom jag har en rabbatkod hos ELLOS med 300 kr rabatt så fick det bli en beställning därifrån. Ett par från Kavat och ett par från PAX. Jag beställde i storlek 24 och hoppas de passar, hennes fot är 14 cm lång. Ange koden 305835 i kassan så får du 30 % rabatt vid köp över 800 kr. Rabatten gäller även varumärken och fram till den 8 september :-) Happy shopping!
 
Perfekt med kardborre och att de är vattenavvisande! 
 
 
Klart jag och Tilde ska matcha nu i höst!
 
Skulle William behöva ett par skor skulle jag klicka hem dessa från Kavat! De har verkligen lyckas hitta den perfekta blå färgen och kombinationen med det bruna är ju SÅ fin. 




Kommentarer
Småstadsfrun

Jag har också spanat in kavat i höst. Såg ett par riktiga skönheter i brunt skin. Läckra till tusen!

Svar: Jag tror dock jag har beställt för små!! :-(
Sara´s Dagbok

Frida

Så fina!

Lina

Åhh så fina, vi beställde också pax till Ella, fast i bruna♡

Sofia

Ååå vad snygga skor! Blev tvungen att beställa ett par kängor till Erik också, kunde inte motstå. Håller tummarna att dom passar. ☺️

Svar: Riktigt bra rabatt :-) Håller tummarna! Jag fick mejl om att jag bör få skorna i morgon så jag hoppas hoppas de blir bra så jag slipper byten 😃
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?