Min kväll


Kl. 20:43 |
 
Hej vänner!
 
Just nu sitter jag uppkrupen i soffan med massa tända ljus och ser på premiären av Bonde söker fru. Visst är det ett mysigt program ? hihi :-) Jag älskar hösten med många premiärer på tv´n. Det är väl så våra kvällar oftast ser ut, soffhäng för hela slanten.
 
I kväll hade vi en febrig William, 39 grader visade termotern och jag vet inte orsaken. Han har inga tänder på G eller är förkyld. Och vaccinationen fick han för två veckor sedan? Hoppas han får vakna upp feberfri och pigg i morgon så vi kan hitta på något skoj på dagen (läs storhandla).
 
 
Jag har börjat dricka te igen! Mmmmm så gott. Just nu är det söderte som gäller. Vilket är din favorit ?
 
 




Kommentarer
Lina

Ja, te och höst är verkligen något som hör ihop, och tända ljus också för den delen :) En återkommande favorit hos mig är svartvinbärste, tycker det luktar så gott också :) annars tycker jag alltid att det är kul att prova nya sorter, som Kränku-teet jag köpte när jag var på Gotland till exempel :)

Victoria

Kokoste med mjölk å honung! Mumma!! Barzilian heter det å är twinings (eller hur det nu stavas) 😃




Kom ihåg mig?