Dagen vi gruvat oss för..


Kl. 12:09 |

Som vi har bearbetat och förberett Tilde för dagens frisörbesök! Sist vi gjorde ett försök gick det ju inte så bra. Men i dag  gick det hur bra som helst och en tyngd från mina axlar har släppt. Så skönt och hon blev så fin. Visst hade vi med oss mutor och efteråt fick hon välja vilken glass hon ville på Pressbyrån. Klockan 8.30 på morgonen ;-) haha! Gissa vilken hon valde? Piggelin såklart. Själv hade jag nog valt en smarrig stor Magnum ;-)

Ni ska få före och efter bild sen :-) Nu sover båda barnen och jag ska njuta dagens första (!!) kaffe och se på djävulsdansen. Och det är ju fredag hörni  = HELG! 

Ska ni göra något skoj?





Kommentarer
Gunilla

Haha ja vår lilla tjej är också galen i Piggelin!
Kul att det funkade med frisörbesöket. Sist klippte jag lilla M själv och det var ju inte så lätt som tror, jag klippte mer och mer och svetten lackade. Det blev ok till slut, dock lite kortare än jag tänkt mig haha. Nästa gång blir det frisören :-)
Ha en bra helg!

Svar: Tack Gunilla!
Jag skulle inte våga klippa Tilde själv. Är så glad att vi äntligen fick håret klippt :-)
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?