Autumn outwear


Kl. 21:15 |
 
Kikar runt lite efter en jacka som ska få värma mig i höst. Brrrr, hösten kom verkligen bara över en natt. Brrrr! Denna jacka finns hos H&M. Jag gillar den höga kragen! Tror dock den inte komma finnas i butik här uppe i sundsvall och jag har dålig erfarenhet att chansa storlek på just jackor. 
 
Barnen sover. Johan spelar. Och jag ska ta och krypa ner i i sängen. Denna trötthet alltså. När ska den går över ? I morgon tror jag att William och jag gör premiär på kyrkis här uppe i selånger. Tror det gör oss båda gott att komma ut och luftas lite.
 
Natti natti!




Kommentarer
Erika

Superfina! På mig blir dock såna jackor alltid för korta i armarna :( Kram!

Svar: Vad trist :(
Sara´s Dagbok

Elin - flieo

Jackan ( dem gråa iallafall) fanns på HM i härnösand i helgen, så den finns säkert i sundsvall:-)

Svar: Var den lika fin IRL ? Hoppas den finns! :-)
Sara´s Dagbok

Emma

Jag såg båda färgerna idag på h&m i ingallerian :-)

Svar: Tack för tips! :)
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?