Spanar lite inför jul


Kl. 08:53 |
Hej bloggisar!
 
Helgen svischade som vanligt förbi och nu är det ny vecka igen! Är det bara jag som har börjat tjuvkika på saker inför jul? Tänk att det snart är dags att börja förbereda inför den tiden. Eftersom vi flyttade till hus förra året så känns det som om sakerna vi hade till lägenheten inte riktigt passar in här. Och förra julen så brydde jag mig inte så mycket (gravid, sömnbrist och nyinflyttad). Jag skulle vilja ha nya ljusstakar i till köksfönstren och gärna stora stjärnor till fönstren i vardagsrummet. Till barnens rum och vårat sovrum har jag inte bestämt än, kanske en ljusslinga med stjärnor ? 
 
 
 
 
 
Julgranskulor i härliga pastelliga färger ( i år ska jag ha en äkta! ), en stjärna att hänga i ett fönster och ljusstake! Allt från ELLOS!




Kommentarer
Sarah

Visst är det mysigt med julen, och all längtan, planering och stök inför den? :) Jag köpte årets första julklapp idag , tidigt men kunde inte motstå den.. Kommer passa min systerdotter på 1.5 perfekt!

Svar: Helt rätt att börja i tid. Behöver det inte bli så stressigt sedan :)
Sara´s Dagbok

Småstadsfrun

Myser av dina bilder, självklart har jag börjat planera! Jag började efter påsk.. Längtar nu till ikea släpper sina julgrjer, är nog vilken dag som nu. Må gott!

Svar: Hihi, efter påsk redan :-) Tack för påminnelsen om IKEA ! :-) Ha det så fint.
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?