Den längsta dagen ?


Kl. 21:44 |
Godkväll vänner!
 
Helgen är över men visst har denna söndag varit lång ? Jag som annars tycker att dagarna bara svischar förbi tycker att denna dag aldrig tar slut. Tycker inte ni ? I helgen har vi fått massa saker gjorda. Vi har krattat, rensat, burit in utemöblerna, fixat en griffelvägg inne i köket (som jag tänkte visa er i morgon) och det bästa av allt är att jag äntligen fick catcha up med Malin i dag! Det var verkligen inte igår och jag hoppas verkligen det inte dröjer länge till nästa gång.
 
 
Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka samla på mig lite sömn. Föregående natt var rena mardrömmen med uppvak en gång i timmen. I veckan har jag massa roliga saker på gång så jag hoppas att jag får vakna upp någorlunda pigg i morgon bitti. Hoppas ni har haft en fin helg. Vi hörs i morgon igen :-)




Kommentarer



Kom ihåg mig?