Dejt


Kl. 20:19 |

Började med ett glas champagne


Helt fantastisk förrätt, nötterrine med öl och ansjovis.


Till varmrätt blev det hjort och pumpapure. Till dessert blev det flamberade hjortron, tyvärr fick jag inte med någon bild!

God kväll bloggisar!

I går hade vi turen att komma ut och äta lite gott på stans bästa restaurang, Casiopeija. De har precis bytt meny nu och vi var båda SÅ nöjda. Får ni chansen så måste ni äta där :-) När vi ätit klart gick vi vidare mot invito för en god drink innan hemfärd. Jag kröp ner i sängen strax innan halv tolv. Lagomt men jag ville inte alls hem ;-) Nu ser jag fram emot sista helgen i oktober, då kör vi en kväll i repris fast vi behöver inte åka hem förrän dagen efter! 

Nu blir det ett avsnitt SOA innan hag ska knoppa! Ögonen går i kors.









Kommentarer



Kom ihåg mig?