Cornell - Hylla


Kl. 15:34 |
 
I dag när jag var in på MIO såg jag denna hylla, Cornell. Den skulle passa perfekt här hemma vid en vägg där vi inte har gjort någonting med och som är lite svårmöblerad. Jag gillar dessutom kominatinen vitt och ek. Den finns även i en större storlek och andra färgkombinationer. Till exempel helt i ek, eller helt i vitt. Det bara kliar i mina inredningsfingrar efter en låååååång pause.
 
Hej bloggisar!
 
Tilde är hämtad från dagis (hon valde att inte sova idag, så denna eftermiddag ska bli intressant) och William ligger ute och sover i vagnen. Så fort han vaknar ska vi packa in oss i bilen för att hämta våran familje matkasse från ICA och hämta hem Johan. Den här veckan har jag bara tagit 3 middagar för 4 personer. Jag tror det räcker för oss. Förresten, är det någon av er som har testat ICAS matkasse ? Vad tycker ni ? Vi håller just nu på att prova familjekassen och jag kan tycka att det är väldigt mycket kalorier och lite sallad ? Vi har tidigare haft citygross och Linasmatkasse och de är väldigt generösa med det jag just saknar.




Kommentarer



Kom ihåg mig?