Välkommen tulpansäsong


Kl. 11:32 |
 
I helgen kom svärmor med en bukett med tulpaner. Jag älskar tulpaner och brukar alltid köpa en bukett varje fredag när det är säsong. Som ni ser på bilden har en DAGG vas från tennet flyttat hem till oss. Men bara till låns. Risken finns att jag måste köpa en egen när den här ska få flytta hem till sig igen. Tyvärr hade jag inget cellofanpapper så därför ser det lite tokigt ut ;-)
 
Hej bloggisar!
 
Det har ekat lite tomt här. Anledningen är sjukdom. Nu är det Williams tur, feber och förkylning vilket har lett till att nätterna har varit värre än någonsin. Vi har precis kommit in från en promenad och jag har stoppat i mig lite lunch. William sover ute så jag passar på att kika in här och säga hej till er. Bästa medicinen för snoriga näsor är helt klart friskluft! 
 
 




Kommentarer

Åh, dess sjukdomar som löser av varandra :-/

Men något att glädja sig åt är att tulpan säsongen är låååång. Jag köper också ALLTID tulpaner varje fredag, så underbart fint!!! :)

Cherie | Börja Spring

Så tråkigt med dessa sjukdomar som avlöser varandra :(

Åh tulpaner är verkligen en favorit här hemma också :)




Kom ihåg mig?