Shoppingtips & fullbokade restauranger


Kl. 15:11 |
 
Hur söt är inte denna finstickade tröja från Lindex ? Finns även som svart och beige :-) 
 
Snart dags att börja förbereda middagen som blir Ugnsfalu med oregano och zuccini. Tilde fick välja från matkassen i dag ;-) Men först måste jag hitta en restaurang i huvudstaden som vi ska äta på den 5 december...
Dock verkar det vara fullbokat överallt och det finns bara sena tider kvar. Jaja, det ordnar sig säkert :-)
 
Har du en favorit restaurang i stockholm ? 
 




Kommentarer
Sofia

Boqueria i Mood-gallerian, Griffins stekhouse o Grill är några restauranger med väldigt god mat 😃 Kram Sofia

Svar: Tack för tips Sofia :-)
Sara´s Dagbok

erikasblogg.se

Jag tittade på den tröjan idag. Så fin! Men lite kort och bred tyckte jag :(

Svar: Ajdå! Jag har inte sett den live själv. Typiskt om den ska vara så i passformen :(
Sara´s Dagbok

Håller med om att Boqueria (tapas) i MOOD gallerian är gott. Men det är like gott och minst lika trevligt på "spisa hos Helena" på Kungsholmen. Där äter vi ofta då vi åker från Varberg till Stockholm :) Kram

Svar: Tack för tips :)
Sara´s Dagbok

Cherie | Börja Spring

Men oj vilken underbar tröja, den måste jag ju nästa titta lite närmare på :D

Lina

Vassa Eggen är en av favoriterna om man gillar Steakhouse :) Annars var vi på en underbar fransk restaurang i gamla stan i våras, Brasserie le Rouge (http://lerouge.se/) - verkligen värd ett besök!

Svar: Tack! Ska kika in :)
Sara´s Dagbok

Nina

Oaxen Slip, Bon Bon, AG, Pubologi, B.A.R. Är de jag kommer på just nu :) Hoppas ni hittar något. Julborden som stjäl uppmärksamhet på många ställen tro?

Svar: Tack :) Ja det verkar vara julborden. Hoppas allt är bra med er :)
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?