Rumspray


Kl. 08:56 |
Jag måste tipsa er om en rumspray från bodyshopsom jag har hemma! Den jag har doftar väldigt fräscht, nästan som nytvättat.Den heter Aloe & soft linen. Rumssprayen är väldigt dryg och räcker väldigt länge. Jag köpte min för kanske ett halvår sedan och använder den nästan dagligen och det är mer än hälften kvar i flaskan. 
 
Perfekt julklapp är det också till den som verkligen har allt ;-) 125 Kr hos bodyshop! Verkligen värd sitt pris.

 
Hej Måndag!

Vi har inlett denna vecka med feber för William. Hoppas verkligen det är snabt övergående, stackarn. Han som nyligen varit så förkyld. Är det inte den ena så är det väl det andra. Nu ligger han ute och sover i regnet och han somnade så fort jag la han i vagnen. Trött kille!
 
Är ni friska ?
 




Kommentarer



Kom ihåg mig?