New week coming up!


Kl. 19:33 |
God kväll bloggisar!
 
Och så har helgen svischat förbi. I morgon välkommnar vi vecka 47 vilket innebär en lite nystart för mig. Det ska bli så himla kul, skönt och spännande. Men även jobbigt. Berättar mer i morgon. Nu pågår nattning här hemma för fullt. Hoppas barnen somnar tidigt i kväll så kanske vi kan se en film ? Det var längesedan då jag nästan varje kväll sett på SOA. Men nu är jag i kapp det som visas i USA. Så otroligt skönt! Just ja, premiär av torpederna i kväll klockan 20.00 på tv4. Felix Härngrens nya serie. Ska ni se ? 
 
 
Mina bilder blir så gryniga, så trist. Kanske har objektivet fått sig en dänga ?




Kommentarer
Ljuvliga Drömmar

Tycker det är charmigt med gryniga bilder :)

Ljuvliga Drömmar

Tycker det är charmigt med gryniga bilder :)

Svar: Vad bra :-)
Sara´s Dagbok

Lina

Jag och sambon tittade på Torpederna igår kväll och jag tyckte väl att det var lite sådär... Hade ingen aning om vad det var för något och vet fortfarande liksom inte vad det kommer handla om i alla program, så det är väl bara att fortsätta att titta ;) Vad tyckte du? :)

Svar: Jag han inte se så mycket då William hörde av sig var 5:e minut 😅
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?