Kvällsshopping med rabattkod


Kl. 21:32 |
Hej vänner!
 
Har ni sett vilket sött set som finns till en liten kille hos Lindex till julafton ? Jag har snubblat över två rabattkoder som gäller hos Lindex. Jag har passat på att fylla på med lite basic till Tilde samt en klänning till julafton. William fick något fint till julafton han med. Och själv så klicka jag hem lite nya underkläder. Jag tänkte dela med mig av rabattkoderna till er.
 
 
 
STORY - Ger dig 100 :- rabatt vid köp över 400 :-, 200 :- rabatt vid köp över 800 :- osv
BABYSE31009 - Ger dig 30 % rabatt på hela barnsortimentet
 
Jag är osäker på om de går att kombinera :-)




Kommentarer
Sandra

Tack!!! Blev dock 1000kr fattigare men rabatterna gick att kombinera och några julklappar till barnen och påfyllnad till deras garderober är nu på väg hem :)

Svar: Vad kul :)
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?