I dag har jag hoppat ur pyjamasen


Kl. 13:37 |
 
Det är inte ofta det händer nu för tiden men det kan ju vara skoj att ha något annat än pyjamasen på sig ;-)

Hej på er!
 
Snart ska vi hämta hem Tilde från dagis som gör helg i dag. Dagarna springer verkligen fram, jag som tyckte nyss det var måndag. Jag tror vi packar in oss i bilen efter mellisen och åker till blomsterlandet och kikar lite. Eller plantagen.  Är så sugen på att byta ut blommorna i vardagsrummet. 
 
I kväll ska jag i väg på en kvällsdejt på stan och det är verkligen vad jag behöver. Förhoppningsvis blir jag fulladdad igen.
 
Ps. Någon av er som har erfarenhet av att barnet/barnen börjat sova bättre efter besök av ett medium hemma ? Eftersom inte Tilde har sovit en enda hel natt i huset, och William är vaken så har jag börjat fundera. Det är ju värt att kolla upp i alla fall. Eller ? 




Kommentarer
Elin

så fin kofta!

helen

Googla efter Mjs glädjekälla. Jättebra medium som också gör hembesök och "renar" :) Lycka till!

Emelie

Men du är ju bästa referensen själv på medium Sara! Go på magkänslan och ta hem ett du litar på. Kram!




Kom ihåg mig?