En liten William


Kl. 08:56 |
 
I går kväll stoppa jag in USB-minnet som jag fått av Madeleine med bilder som hon tog på oss när William var bara 8 dagar gammal. Tänk att han har varit så liten. Nu är han snart 7  månader, äter riktig mat och tar sig fram på golvet, jagar storasyster och håller mig vaken om nätterna.
 
Vill du också boka in Madeleine? Kika in hennes hemsida, MEfotagrafi <--LÄNK! Hon är jätteduktig och jag kan verkligen rekomendera henne :-)
 
I dag välkomnar vi NOVEMBER!

William ligger ute i regnet och sover, Tilde och Johan ligger inne i sovrummet och sover. Jag borde också sova då jag endast lyckades skrapa i hop ca två timmar med sömn i natt. Men jag är så fruktansvärt less på att vila på dagtid. Förstår ni vad jag menar ? Och skulle jag nu lägga mig och sova så ringer alltid telefonen eller så piper den till. Eller så vaknar någon av barnen. Ja, ni hör ju. En trött start på denna måndad, helt klart.
 
 
 




Kommentarer
Hanna

Så liten och söt!

Svar: Ja här var han en pluttis :-) hihi
Sara´s Dagbok

Men åh vad söt du är, tack!! <3

Kramar!




Kom ihåg mig?