Att få energi


Kl. 09:16 |
 
Jag är inte mycket för dukar men råkade snubbla över den här duken hos H&M och den skulle ju passa fint i jul, Finns även i grått. Och i matchande kuddar.
 
Godmorgon!
 
Sipprar på kaffekopp nummer två just nu. Har redAn hunnit betat av lite saker på dagens todolista med att ringa några samtal. Bokat läkartid. Får du liksom jag energi av att ta tag i några måsten ? Visste du att man kan bli deprimerad av att skjuta upp saker ? I går så tog jag tag i lite rensande nere i våran gillestuga och jisses vad det gav energi. Konstigt det där :-)
 
När William vaknar ska vi packa in oss i bilen och ta tag i ännu en sak jag borde gjort alldeles för längesedan. Ska bli mysigt med en liten tur till stan faktiskt. Vi som annars brukar åka till Birsta. Men i dag blir det stan :-)
 
Hoppas ni mår bra och att ni får en härlig start på denna vecka!
 




Kommentarer



Kom ihåg mig?