Måndag


Kl. 22:30 |

Fotboll, bandy, vattnat blommor, gjort kakor i sandlådan och skogspromenad. Ja det sammanfattar min och Tildes dag. William har sovit. 

Nu har vi kickat i gång denna vecka. Jag och William åkte och handlade efter middagen ( nästa vecka får vi äntligen matkasse!!) och sedan har vi sett GoT och House of Cards säsong 2. Nu ska vi sova. I morgon är det dagis för T som gäller, om hon är pigg. Såg lite tecken på eventuellt att en förkylning är på G igen. Det går bara runt runt! Annars blir hon hemma med oss, det går ju lika bra det med :-)

Hoppas ni haft en fin måndag! Här har solen lyst och det har faktiskt varit riktigt härligt. 







Kommentarer
Pauline, mamma till två små

Det låter som att ni hade en riktigt mysig dag igår. Jag längtar verkligen tills jag blir mig själv igen och orkar leka och busa för fullt med Nova, jag saknar det så himla mycket. Just nu blir det liksom mer lugna saker som pyssel, sjunga och läsa böcker men jag vill liksom busa mera =)

Men det är bara att stå ut nu för snart är det över.

kram




Kom ihåg mig?