Kristi himmelsfärdsdag


Kl. 09:39 |
Godmorgon !
 
Eftersom jag hade en riktigt bra natt i går (ammade bara en gång) så fick jag givetvis igen i natt. Gisses så trött jag är nu. Efter att Tilde steg upp strax före sju så kunde jag somna om och när jag vaknade för en halvtimme sedan var det tomt här hemma. Jag måste verkligen ha somnat väldigt djupt! Välbehövligt.
 

I dag är vi ledig allihopa tillsammans och vi kommer nog spendera dagen ute. Jag ska byta blommor i lådorna och förhoppnignsvis njuta lite sol i en stol. Gärna med en kaffe i handen. Om William tillåter med andra ord ;-) Var och köpte nya brassestolar i går och tyvärr fick jag inte med mig två baden baden stolar. Någon av er som har de stolarna ? Är de bra ? 
 
 
 
 




Kommentarer
Cherie | Börja Spring

Hoppas ni får en riktigt härlig dag, här bjuder Ängelholm på strålande sol och vi ska iväg och spela brännboll med ett gäng kompisar i eftermiddag :)

Svar: Tack desamma <3

Vad roligt med brännboll! Lycka till :-) :-)
Sara´s Dagbok

Linn

Jag har två svarta badenbaden, sådana där "nys" med typ bara nät istället för en dyna. Dom är toppen! Och rätt billig är dom ju också :-)

Kram

Anonym

Nya skulle det ju såklart stå :-)




Kom ihåg mig?