Kravlösa vänskaper


Kl. 22:54 |


Oj vad jag laddar energi just nu! Vilket kan behövas för de kommande två veckorna (ska berätta mer för er senare). William stortrivs här nere i allafall,  precis som sin syster. I bland skulle jag vilja flytta hem igen, närmare till mina. Tänk att jag har bott i Sundsvall i 9 år nu! Svårt att förstå :-)

I dag har jag och William träffat en vän jag inte träffat på över ett år! Men när vi ses är det som vi sågs i går. Inget konstigt med det. Och i morgon innan vi åker hem ska vi träffa en annan vän som jag inte träffat på väldigt länge och där är vänskapen lika kravlös. Att inte behöva höras varje dag utan man vet ändå vart man har varandra. Förstår ni vad jag menar? Det är riktig vänskap för mig.

Godnatt :-)





Kommentarer
Carolina

Jag förstår precis vad du menar! Samma sak för mig med vissa av mina kompisar.. :-)




Kom ihåg mig?