En blå klänning och lekparkshäng!


Kl. 12:25 |
 
Snart kommer denna klänning in hos Lindex (vecka 20) och den ska få hamna i min garderob.
 
Hej bloggisar! 
 
Helgen är slut och halva måndagen har gått. Vi har spenderat förmiddagen i några lekparker här runtomkring tillsammans med en av Tildes dagiskompisar. Det blev även grillad korv till lunch innan vi begav oss hem för sovning. Ja, en mysig förmiddag har vi haft med andra ord och Tilde somnade på två sekunder.
 
Nu väntar jag på att W ska vakna så han ska få lite mat. Snart har han sovit i fyra timmar, minns aldrig att Tilde sov så längen i sträck när hon var liten. Han kommer nog vara vrålhungrig när han vaknar ;-) 
 
Hoppas ni haft en härlig helg!




Kommentarer

Nej nu är det inte många dagar kvar till BF men det känns som att han kommer stanna där inne betydligt längre. Har inga känningar alls på att han skulle vilja komma ut. Nova kom några dagar innan BF så därför går jag väl över med lillebror.

Namn är klart sedan länge. Hade Nova varit en kille så hade hon fått det namnet så det har funnits med ett tag =) Hur går allt för er? Jag börjar bli så nervös över livet som tvåbarnsmamma.

Kram




Kom ihåg mig?