Gravidvecka 34 (33+0)


Kl. 11:39 |
I dag välkomnar vi vecka 34 och det är 48 dagar kvar till BF. Nu är barnets totala längd ca 44 cm och det väger ca 2.18 kg o början av veckan och ca 2.35 i slutet av veckan. Utrymmet minskar för varje dag och barnets rörelser blir störe och långsammare. Den här veckan lägger sig en del barn till rätta. Endel fixerar redan huvudet i bäckeningången.
 
Jag mår ok. Men på kvällarna och nätterna är det mycket förvärkar. Jag tror den lilla har lagt sig till rätta, det får vi veta i morgon då ska jag till barnmorskan. Jag mår mycket bättre nu när jag har fått gått på ledighet, det är så skönt. Snart börjar det bli dags att packa BB-väskan och denna gång ska jag vara förberedd :-) Tänkte få till ett inlägg om vaf jag ska packa ner om ni är intresserade.
 
 
Här var jag gravid med Tilde i samma vecka




Kommentarer
Viola

fina bilder!
Sveriges enda astronaut kommer till min skola om några veckor! Finns inlägg om det på bloggen om du vill veta mer:)
Ha en fin dag!




Kom ihåg mig?