Ta till vara..


Kl. 12:40 |
 
I går fick mina Mårbacka pelargoner en liten dusch och då göll det av några kvistar. Nu har jag stoppat dem i små vaser och plaserat ut lite här och där. Ett litet tips istället för att kasta de vackra blommorna..
 
Hoppas ni mår bra!
 

Tilde sover och William somnade precis i detta nu. Ska passa på att skicka iväg några mejl bl.a ett till Bonti.se som jag shoppade hos i början på juni och inte fått min beställning än. Hade telefonkontakt med dem förra veckan och de skulle ringa mig så fort de fick veta hur lång tid innan de fick in i lager. Varför inte skriva i sin webbshop att varan/varorna är slut i lager direkt ?  Det var nog första och sista gången... FY så besviken jag är!
 
Har ni shoppat från bonti.se ?
 




Kommentarer
Sofie Eklund

Åh så stilrent och fint! Love it :)

Svar: Tack så mycket :-) Men det ser inte så rent och fint ut jämt ;-) hihi
Sara´s Dagbok

Pauline

Jag har handlat därifrån och är mycket nöjd. Fort gick det att få hem sakerna men det kanske bara var tur.

Kram




Kom ihåg mig?