Klick klick!


Kl. 20:02 |
God kväll bloggisar!
 
I dag fick jag ett mejl om att STYLELEVEL har hela 40 % rabatt på hela deras sortiment INKLUSIVE rean med rabattkoden 40SLSALE. I morgon har de 3 för 2 på hela sortimenten. Galet! I alla fall så kikade jag in på webbshoppen och det blev faktiskt två köp. Den översta är min favorit, den har jag faktiskt varit nära på att köpa flera gånger.
 
 
Perfekt till hösten och vintern som passar till byxorna jag bor i, mina gråa och svarta Dr Denim. 
 
 
 
Nu: Sjunka ner i soffan och se ett eller två avsnitt av The Killing. Sjukt spännande :-) Ha en fin kväll så hörs vi i morgon. Ja just det, i morgon ska jag göra något jag sett fram emot väldigt länge fast det är med blandade känslor. Hihi Vilken Cliffhanger va ? Men ni kan få en liten ledtråd: Malins blogg.




Kommentarer

Fina fynd du gjort.




Kom ihåg mig?