Keps - Check!


Kl. 18:22 |

Hur coola? En till storasyster och en till lillebror :-)

I dag har vi varit inne i city. Vi började med lunch ich jag åt en sån himla god sallad. Kyckling med rödbetsquinoa, champinjoner och fetaost! Mmmmmm :-)

Sedan blev det lite strosning och helt plötsligt hade jag en kasse med mig ut från svenskt tenn. Jag är så nöjd! Ni ska få se sen när jag kommer hem. Ingen mobilbild på det ;-)

Nu ska vi fixa lite och sedan bege oss ner till lobbyn för ett glas vitt ute i solen. 

Kram!





Kommentarer
Anonym

Men va tuffa :D

Cissi

Låter som en härlig dag! Och vilka snygga kepsar ;)

Eleni

Åh, den där högra kepsen är så himla snygg!! Ville köpa den till Maya men har inte sett till den i butik här. Kanske har jag letat dåligt?! Haha. Hoppas ni har det härligt i Sthlm :)

Gunilla

Fina kepsar!
Vad härligt ni verkar ha det!
Idag går jag på semester, så underbart! Fyra långa veckor. Fattar inte hur vi ska kunna sysselsätta lilla M på samma sätt som dagis dock haha.
Ha det så gott!

Nina

Åh! De där var ju ascoola! Har ni hittat dem någonstans? Härligt med Stockholmstripp förresten :) *bara sju pass kvar till semestern, bara sju pass kvar till semestern ... *

Svar: Lindex :-) :-)

Förstår att du har nedräkning! Snart så :-) :-) hoppas du får en härlig semester! Kram
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?