Canna Cardigan


Kl. 14:45 |
 
Er önskan, min lag! Här ser ni hela Odd Molly Cardigan. Visst är den söt med volangen ? Tyvärr kan jag inte visa den på mig i dag då jag bara skrotar runt i slappkläder och ser ut som en panda i ansiktet. William äter mycket om natten nu och jag är en väligt sliten mamma med andra ord, Phhhuuu!
 
Ni får också se en skymt att våra nymålade halldörrar. Vi är så nöjda! :-) Tänk vad vitmålade dörrar gör skillnad. 
 
Vet ni vad ? Vi har sjukstuga här hemma igen. Tilde som har inlett sitt sommarlov med en dunderförkylning. Näsan rinner och är allmänt hängig. Fy så trist det är! Det underliga är att sist hon var sjuk var den 6 juni och nu blev det den 6 juli... Nu hoppas vi detta är väldigt kortvarigt och att vi andra i familjen klarar oss. Vi vill vara friska när Johan får semester, alltså nästa vecka.




Kommentarer
BeaS

Heja på! Hoppas ni hittar någon lösning som passar er och William och att ni får vara friska på semestern /Beatrice

Svar: Åååå tusen tack Beatrice <3
Sara´s Dagbok

Petra

Den är så grymt fin den koftan :)

Svar: Ja visst är den :-) vill ha den på mig hela tiden ;-) hihi
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?