Soffan


Kl. 20:17 |
Jag han aldrig visa er den första soffan vi köpte hem hit, men det var en Tidaholm från Ikea. Vilket fall som helst så passa den inte alls in här så den fick åka tillbaka till det blå gula huset. Nu har vi däremot hittat en soffa som smälter in så fint här hemma. Ååå vi är så nöjd! Nu måste vi bara hitta en matta och ett vardagsrumsbord, och det är inte lätt. Alla dessa val ;-) 
 
 
Nu ska den bara piffas till med lite färglada kuddar och jag tror beställningen kommer göras från H&M. Det känns lite tokigt att köpa dyrare med tanke på att snart kommer jag sitta i den och amma ;-)
 




Kommentarer
Anna Kubel

Åh vad mysigt! Vårbarn är bäst :) fyller själv år 30 mars :) ta hand om dig <3

Pernilla Chis

Jag gillar också den stilen på soffa

Hanna Karlsson

Verkligen snygg soffa!

Kristin

älskar verkligen den modellen och är på G att köpa själv. får man vara nyfiken att fråga var du köpte den ifrån, är nämligen sugen att köpa på furniturebox.se dom har så bra priser, men man blir ju orolig för kvalitén! tänkte om det var där Du köpt? :)

Svar: Våran är från Mio. Har kikat på furniturebox och de har verkligen bra priser! Men vi vågade inte köpa en soffa utan att provsitta.

Kram
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?