Nu är jullovet slut!


Kl. 16:37 |

Ett hej från jobbet! Hoppas ni har en bra  lördag. Nu är mitt jullov slut och snart är ekorrhjulet i gång igen med dagislämning, hämtning och middagslagning. Dock börjar jag jobba nätter nu till veckan och det ser jag fram emot.  

I dag har vi varit och kikat på en ny soffa då den vi köpt inte alls passar hemma hos oss. Vi kikade också på lite vardagsrumsbord men hittade inget som föll oss i smaken. Vi får nog vänta till vi har fått soffan som kommer på måndag och känna efter och mäta lite.




Kommentarer
Pernilla Chis

Ja snart börjar vardagslivet igen. Jag har också njutit mycket av all ledighet. Är så härligt att ha gott om tid för varandra.

Svar: Helt enig! :-) Nu får vi se fram emot sommaren. Tänk vad underbart med ännu längre ledighet tillsammans :-)
Sara´s Dagbok

michaela- mamma till tre 💗

ja nu är vardagen verkligen här igen. på gott och ont ;)
hoppas ni får en mysig kväll!




Kom ihåg mig?