Graviditetsvecka 28 (27+0)


Kl. 18:38 |
 
 
 Så idag har vi gått in i vecka 28 och det är 90 dagar kvar. Den sista trimestern med andra ord. Det kanske börjar bli dags att provköra lite syskonvagnar snart ? Bebisen är ca 38 cm lång totalt och väger ungefär 1,2 kg. Om lillasyster eller lillebror skulle välja att komma ut nu har den ca 90 % chans att överleva. Jag mår väl ok men det börjar bli tungt. Kroppen säger i från mer ofta och på kvällarna är den alltid stenhård. Sendrag i vaden har jag v.a.r.j.e natt och det kanske är dags att börja äta lite magnesium ? 
 
HÄR var jag i samma vecka med Tilde.




Kommentarer

Ja det är ju såå mysigt att få pyssla där inne och undra om man någonsin känner sig klar? Fast kanske det är lite det som är grejen också ^^

Kram till hela familjen <3

Lina

Så fin mage. Min ser gigantisk ut i jämförelse. ;-) Men känner mig inte så stor som den ser ut och tycker att det går bra att bära runt på den. Än så länge. Men gruvar mig för hur det ska gå på jobbet om några veckor. Fy vad jobbigt att det känns tungt för dig och usch för sendrag. Det är så obehagligt.

Svar: Tack för omtanken Lina!
Sara´s Dagbok

Nikita

Har du börjat tveka på Donkey ? :-)

Svar: Nej! :-D Men jag tänkte J få prova olika så han känner att han också har fått bestämma lite ;-) hahaha
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?