Vittsjö - IKEA


Kl. 08:08 |
Jag är ute efter ett sideboard att ha längst en vägg i vardagsrummet samt ett vardagsrumsbord. Vi har letat och letat men inte hittat något som faller oss i smaken. I dag kikade jag runt lite och jag har nu fastnat för IKEAS kollektion VITTSJÖ. Satsborden med set om 2 vore fina som vardagsrumsbord om vi byter ut glasskivan (glasskiva är ett BIG NO), antingen mot träplankor, marmor eller kanske en cementskiva eller kanske dekorplast  ? Eventuellt spraymåla ramen vit ? Ja, det tåls att fundera på :-) Det kliar så i inredningsfingrarna, synd bara att jag har så h.i.m.l.a svårt att bestämma mig! 
 
 
 
 
Detta laptop bord skulle få agera som ett sideboard
 
Finns även som tv-bänk
 
 




Kommentarer
Carolina

De där laptopbordet är jag också väldigt sugen på, men skulle också använda det som ett sidobord.. :-)

Svar: Dock är min sambo väldigt skeptisk ;-) Men jag tror det kommer bli SÅ bra. allra helst nu när vi köpt andra lampor också :-)
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?