SOL & DROPP!


Kl. 14:28 |
Nu är min jobbhelg över och den gick faktiskt relativt snabbt. Nu är jag ledig i nätterna två och när jag stryker över passen på schemat är det bara sju pass kvar. Det känns helt galet egentligen att jag ska vara hemma i över ett år igen...
 
Men vilket underbart väder jag fick vakna till idag. Solen skiner, takropp och snögubben på gräsmattan blir allt mer sne. Nej, nu ska jag skynda att göra mig ordning för att hinna njuta solstrålarna och fara iväg och handla innan Tilde ska hämtas hem! 
 
 
Tittade tillbaka i arkivet och hittade denna bild från en dag i septebmer - 12. Jag, Tilde, Malin och Jolie hade en mysig förmiddag vid sidsjön! Tror Malin hjälpte mig ta några bilder till ny header :-)




Kommentarer
Cissi

Härligt när vårtecken börjar dyka upp... Här är det mer sånt där grått slaskväder som får en att undra om våren någonsin kommer

Pauline, mamma till två små

Vilken vecka kommer du vara i när du går hem? Kommer Tilde fortsätta gå på förskolan då eller blir hon hemma med dig?

kram

Svar: Jag kommer vara i v 32+0 och Tilde har rätt till heltid på dagis. Sen får vi se hur det blir. Hon älskar verkligen dagis :-)

Kram
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?