It´s Friday och förvärkar


Kl. 14:40 |
Hej bloggisar!
 
Nu har jag jobbat mina nätter och är nu ledig i två. Känns otroligt skönt med lite ledighet. Det har varit två nätter med värk nere i ländryggen (som gått över efter jag sovit) och nu i dag vaknade jag av gräslig värk strax efter halv elva och har inte kunnat somna om. Jag har alltså skrapat i hop 3 timmar med sömn. Det kommer nog bli en tidig kväll för mig i dag! Den här ryggvärken tror jag är förvärkar, det är nämligen ingenting jag känner igen när jag hade Tilde i magen.  Det är inte som sammandragningar men som rejäl mensvärk nere i ryggen som i bland ökar i styrka och sedan avtar. Någon som känner igen sig och förstår vad jag menar ?
 
 
Kaffe och ett avsnitt av Revenge i soffan har det precis blivit... älskar våra nya muggar här hemma som vi fick i julklapp, från PIP STUDIO!
 

Nej, nu en varm dusch och sedan hämta hem Tildebus från dagis! Förresten, ska ni göra något skoj i helgen ? Vi ska nog försöka fixa lite här hemma (förhoppningsvis blir trappen klar) och i morgon får vi vänner på middag och melodifestivalen såklart. Dessutom ska jag klippa och få håret färgat (jag gjorde en misslyckad färgning för någon vecka sedan och ska nu få hjälp och fixa till).




Kommentarer
LIENE

Jättefin mugg eller kopp!

Susanne

Förvärkar ska inte göra ont. Då är det riktiga.... Ta't lugnt och gör kanske en extra koll? Fin mugg! :)

Amanda

Det låter absolut som förverkar!:-) kram!

Stina- mamma till Mille ❤

Jag hade såna kraftiga värkar som gjorde ont, kom när jag ansträngde mej (annars också- fast inte lika många) å jag hade ont på nätterna så jag inte kunde sova... Från strax innan vecka 30 tills han kom ut. Min bm skickade upp mej på fl å sen blev jag sjukskriven resten av grav pga hotad förtidsbörd.
Vill inte skrämma upp dej men tkr du ska gå å kolla å prata med dom, kanske behöver du vila mer! ❤ Kram på dej å fina magen

Svar: Nu har jag bara två arbetspass kvar och sedan går jag på havandeskapspenning :-) så skönt och välbehövligt!
Tack för din kommentar och omtanke <3
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?