Hej tisdag!


Kl. 14:30 |
 
Här kommer ett sent hej från oss! I dag har vi en mysig dag hemma. Busar, fikar, sover, leker och myser. En promenad har jag också hunnit med medan Tilde skulle sova. Nu har vi precis fikat lite och snart är det dags att förbereda dagens middag som blir fisk i ugn. Ett nytt recept jag ska prova från COOP som innehåller fisk, citron och purjolök. Jag tänkte även piffa till med lite basilika. Blir det bra så delar jag med mig av receptet såklart :-)
 
Hoppas ni har en bra dag!




Kommentarer
Pauline, mamma till två små

Vilket fint kort på er =)

Jag älskar att läsa coop och icatidningarna som kommer med alla goda recept dom tipsar om, mums!

kramar

Svar: Tack Pauline! :-)
Sara´s Dagbok

Gud vad gott, önskar verkligen att min kära gillade fisk :(

Svar: Mmmm, hoppas det kommer bli bra :-)
Sara´s Dagbok

Madeleine

Fina ni är :-) Kram

Svar: Tack Madeleine :-)
Sara´s Dagbok

Victoria Jonsson

Åh, ni är ju så otroligt fina så jag vet inte vad! Tilde kommer bli så fin när hon blir stor, som sin mamma!

Svar: Ååå men tack Victoria :-)
Sara´s Dagbok

Nikita

Fina bilder på er <3

Va enkelt å gott receptet såg ut !! Måste prova !

Gunilla

Så fin bild på er! Och roligt att se de gamla bilder du lagt upp det sista. Måste vara fantastiskt att ha bloggen att kolla tillbaka i :)
Ha en bra kväll, nu tillbaks till Mästerkocken!
Kram

Svar: Ja bloggen är verkligen så himla bra på det viset :-)
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?