Estelle & Thild


Kl. 12:24 |
För några veckor sedan behöve jag köpa en ny ansiktskräm och var lite sugen på att prova en ny. Jag har alltid haft Clinique och varit supernöjd. Dock har jag inte gillat priset för flaskan. Senast provade jag en från Marykay och jag har varit nöjd. Men jag gillar inte att behöva beställa från någon utan vill själv kunna gå och betala den i en affär. 
 
Denna gång köpte jag med mig en flaska från Estelle & Thild, en svensk ekologisk ansiktskräm och jag är SÅ nöjd. Jag är helt fast och nu måste jag samla på mig mer produkter från märket. Tips tips!!
 




Kommentarer

Jag är jättesugen på att testa produkter från det märket! Måste köpa när mina tar slut! Heja EKO!

Svar: Ja jag är helt fast! Vill köpa fler och fler produkter. Jättenöjd :-)
Sara´s Dagbok

Malin, tvillingmorsan

Tack för tipset! :) kram




Kom ihåg mig?